EkoCuda


 Witajcie!!!


Tym razem chciałam Wam opowiedzieć o targach kosmetcznych Ekocuda. Wybieram się na nie po raz pierwszy i strasznie nie mogę się doczekać :) To piękna inicjatwa i dobra sposobność do zrobienia większch zakupów w tematce ekologicznej, organicznej, vegańskiej i lesswaste.

Już jakiś czas temu zmieniłam swoją pielęgnację na bardziej naturalną. Uznałam, że nie tylko czas na wypróbowanie czegoś nowego, ale również moja świadomość na temat kosmetyków jest większa i już nie chcę pakować wszystkiego na moją twarz. Może jest to już ten wiek (33 sic!) kiedy bardziej zastanawiamy się nad konsekwencjami naszych wyborów, a może stabilizacja zawodowo-finansowa pozwala nam na poszerzenie horyzontów, nie wiem. Tak czy siak, moja przygoda zaczęła się od pewnego kanału na YouTube.

 Nathsiw

Natalia jest blogerką i youtuberką. Jej kanał poświęcony jest pielęgnacji ekologicznej, zwłaszcza pielęgnacji olejami. Jest to prawdziwa kopalnia wiedzy na temat takiej właśnie pielęgnacji, więc jeśli zastanawiacie się nad zmianą swojej serdecznie Was zapraszam na kanał Natalii!!! Dodam jeszcze, że to przesympatczna osoba, utrzymująca kontakt ze swoimi widzami, szczerze recenzująca wypróbowane kosmetyki.


 Kosmetyki

Jest tak wiele firm, polskiech i zagranicznych, które będą obecne na targach, że głowa boli. To cudowne, że idea ekologii w kosmetyce tak prężnie rozwija skrzydła pod postacią wylęgu rodzimych manufaktur. Przedział cenowy jest tak rozpięty, że każdy znajdzie coś na własną kieszeń. Czasami warto przemyśleć droższy zakup ze względu na korzyści jakie daje, ale wiadomo, łatwo powiedzieć. Na stronie organizatora mamy cały spis firm, które będą się wystawiać. Ja już zrobiłam research i wybrałam kilka interesyjących produktów. Jeśli jesteście ciekawi jakie produkty wybrałam to zapraszam do dalszego czytania, a jeśli nie, to sami poszperajcie na stronie organizatora :)


 Wyliczanka

Nie będę Was zanudzać przydługimi opisami kosmetyków, jeśli uznacie, że coś Was zainteresowało to zapraszam na stronę producenta produktu. Zapraszam również do pozostawienia komentarzy z Waszymi wyborami, ulubieńcami czy też bublami. Chętnie poczytam Wasze opinie.

Pozdrawiam Was gorąco!!!

Anna



Fresh&natural




Mydło sól z Morza Martwego










Jest wiele innych firm, na które również zwróciłam uwagę, ale nie chciałam przesadzać z ilością pokazywanch produktów. Zainteresowanych zapraszam na stronę Ekocuda oraz oczywiście na same targi. W przyszłości napewno pojawią się posty dotyczące poszczególnych produktów, już przetestowanch :)






Komentarze

Popularne posty