Czy jest możliwe życie bez YouTube'a?

   Witajcie!

 W dzisiejszych czasach trudno nie wiedzieć czym jest YouTube. Osobiście nie wyobrażam sobie już życia bez tego serwisu! I wcale nie dlatego, że jestem uzależniona, o nie, nie, nie...tylko dlatego, że jest kopalnią ludzkiej inwencji twórczej. Gdy już przekopiemy się przez miliony teledysków, okazuje się, że każdy z nas znajdzie choćby jeden kanał o tematyce go interesującej. Niektóre z nich są bardziej profesjonalne, inne mniej. Osobiście obserwuję kilkanaście kanałów, od urodowych, przez kryminalne po muzyczne. Zapomniałam o tych kulinarnych :) Najwspanialsze w nich jest to, że pokazują ludzi z pasją, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą, umiejętnościami, upodobaniami. Oczywiście kiedyś bardziej to wszystko było nastawione na "fun" i robione z potrzeby serca, teraz coraz bardziej to wynik chłodnej kalkulacji i chęci zysku. Ja jednak jestem romantyczką i chcę wierzyć, że jednak nadal jest więcej w tym zabawy i pasji niż pieniędzy, choćby była to proporcja 49% do 51%. Dziś chciałabym Was zainteresować kanałami o tematyce kryminalnej. Jestem fanką 13 Ulicy, Kryminalnych zagadek Las Vegas czy CI Polsat. Uwielbiam oglądać dokumenty i programy dotyczące morderstw i zaginięć. Nie jestem psychopatką, spokojnie... Chciałabym Wam przedstawić trzy kanały o tej tematyce. Każdy z nich jest prowadzony w zupełnie inny sposób ale każdy z nich przykuł moją uwagę. 


Pierwszy z nich to kanał Karoliny. Jest to młoda, sympatyczna dziewczyna, która opowiada o ciekawych historiach kryminalnych z całego świata. Jej narracja jest bardzo spokojna i wyważona. Zawsze stara się zebrać wszelki dostępny materiał na dany temat. Jest też fanką kolorowych makijaży co osobiście uwiebiam bo miło się na nią patrzy :) W przerwach filmów kryminalnych można obejrzeć filmiki kosmetyczne i makijażowe.


Drugi kanał, prowadzony przez Jaśmin, uwielbiam za drobiazgowość, szczegółowość i rozgadanie. Filmiki są naprawdę dluuuugie. Sama autorka to niesamowicie wygadana i zabawna osoba, nie da się jej nie lubić, zresztą sami się przekonajcie!


A to już kanał w stylistyce noir. Też jest wnikliwy i tym razem prowadzony przez mężczyznę. ;P Filmiki są skondensowane ale pełne informacji, są też dopracowane graficznie.


Mam nadzieję, że któryś spodoba się i Wam. Dajcie znać!

Pozdrawiam

Anna

Komentarze

Popularne posty