Miodowa Mydlarnia

Witajcie!!! 


W temacie targów kosmetyków naturalnych, chciałam osobno wyróżnić jedną markę. Jest nią, jak w tytule, Miodowa mydlarnia. Jest to rodzinna firma z Białegostoku. Ich kosmetyki opierają się na składnikach pochodzących od pszczół tj. miód, wosk, pyłek.


 Początki

Kiedy postanowiłam zmienić swoją pielęgnację na bardziej ekologiczna, zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu odpowiadających mi kosmetyków. Gdy właśnie szperałam za odpowiednim olejem do pielęgnacji mojej twarzy, trafiłam na stronę Miodowej Mydlarni.


Ich pierwszym produktem, który wypróbowałam był olejek Czarnuszka z Tamanu. Jest to mieszanina olejów odpowiednich do cery tłustej, mieszanej, problematycznej. Zawiera olej z nasion czarnuszki, olej z orzechów włoskich, olej z nasion konopi siewnej, olej jojoba, olej tamanu oraz olej z nasion ogórecznika. Wypryski goiły się po nim szybko i widocznie zmniejszyła się liczba zaskórników zamkniętych. Jego zapach jest dość specyficzny. Znawcy tematu wiedzą, że olej tamanu pachnie...rosołem, i to takim wołowym!!! Jak dla mnie nie było to bardzo nieprzyjemne podczas stosowania, a z czasem zaczęłam 
w tym zapachu wyczuwać nuty bardziej ziołowe niż "rosołowe". 30 ml tej mieszanki to koszt 49 zł, choć czasem trafiają się promocje, no i targi :) Buteleczka jak widać na zdjęciu, jest z ciemnego szkła i posiada zakraplacz, dzięki czemu dozowanie produktu jest łatwe i precyzyjne.

Mydełko

Do mojego zamówienia dostałam gratis, a nawet dwa!!! Jako pierwsze rzucę na ruszt mydełko. Jako, że czas mojego zamówienia przypadał na okres przedświąteczny, moje mydełko było w kształcie świątecznej skarpety. Nie była to żadna próbka a mydełko pełnowymiarowe :)


"SKARPETA to mydło wykonane wg receptury istniejącego już mydła w naszej ofercie: DELIKATNE Z KOZIM MLEKIEM – nadaliśmy mu kształt świątecznej skarpety.
Bardzo delikatne mydło z mlekiem kozim, na bazie oliwy z oliwek i oleju z kokosa i palmy oleistej. Mleko kozie w mydle odżywia, zmiękcza i koi skórę, skutecznie i długotrwale ją nawilżając.
Daje dużo kremowej pianki i jest bez dodatku aromatu.
Idealne do wrażliwej, suchej cery, doskonale sprawdzi się do pielęgnacji skóry dziecka, nawet najmłodszego."

Mydełko w wersji (+/-) 80g kosztuje 15 zł. Pięknie się pieni, nie ma zapachu. Używało mi się go bardzo przyjemnie, nie podrażniało twarzy, nie powodowało uczucia ściągnięcia. Twarz była po nim czysta i miła w dotyku. Używałam go jedynie do mycia twarzy więc starczyło mi na bardzo długi okres czasu. Gorąco go Wam polecam do wypróbowania. Choć jak sprawdzicie pełną ofertę mydeł TUTAJ, to na jednym mydle być może nie poprzestaniecie.

Wisienka na torcie

Do mojego zamówienia otrzymałam również próbkę. Mała, niepozorna, w opakowaniu małej farbki plakatowej. Ale to właśnie ona zrobiła na mnie największe wrażenie!!!! W środku znajdowało się masło do ciała BUZIACZEK.

"Odżywcze naturalne masło do twarzy i ciała z woskiem pszczelim o lekkiej, puszystej konsystencji musu i zniewalającym aromacie.
Jest kompozycją niezwykle cennych maseł (shea, z mango, kakaowego) i olei roślinnych (kokosowego, ze słodkich migdałów, oliwy z oliwek), wosku pszczelego o wyśmienitych właściwościach kosmetycznych oraz witaminy E – o wybitnie antyoksydacyjnych, przeciwstarzeniowych właściwościach.
Błyskawicznie zregeneruje skórę, odżywi, wyrówna poziom nawilżenia, ukoi wszelkie podrażnienia, zdecydowanie poprawi kondycję skóry.   Wspaniale sprawdzi się w codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie suchej, wiotkiej, starzejącej się, wymagającej odnowy. Polecane jest zawsze wtedy, gdy skóra potrzebuje pomocy i ukojenia."


Słoiczek 135 ml to koszt 33 zł w cenie regularnej. Czy to dużo? Nie jest to może mało, ale są w nim składniki naturalne i to zawsze podwyższa cenę. Do tego opakowanie szklane, w duchu #zerowaste czy też #lesswaste. A zapach?? To jest nie do opisania. Pachnie CU-DO-WNIE!!!! Jest tłuściutkie ale nie pozostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną. Jest kilka wesji zapachowych tego masła, niektóre różnią się delikatnie składem. Masło o zapachu Ukojenie otrzymało nagrodę In Style Best Beauty Buys.

Ja jestem bardzo zadowolona z produktów tej firmy i gorąco je Wam polecam. Dajcie znać czy i Wam przypadły do gustu.

Pozdrawiam

Anna

Komentarze

Popularne posty